Hej avrilpanda!

När jag såg att du hette avrilpanda så undrar jag: Är det avril=april som det är på franska eller är det Avril Lavigne du gillar? Hon gillar jag supermycket. Och du som skrev att det stod tädda pokopetsen så har du ju rätt. Men så du vet så har jag sett det förut men jag hopas ni fattar för orka ändra..... Sen har jag ju fått jättemånga frågor här kommer svaret på dom: (observera att jag endast har svarat på frågor där det står tydligt vad du vill veta och villket äventyr du spelar) 1. Lundberg: 123321 betyder att du ska först klicka på den första tanden sen på den andra och sen på den tredje sen tvärt om. 2. Stina: Undrar du om den under stenbysten så är den på hyllan till vänster. Jag fattade inte riktigt frågan. 3.ebba:  Jag fattar inte riktigt vad du menar. Men den med Bonez ljus så är svaret 5. 4. Anonym: Jag tycker det är otrevligt att ha utropstecken och stora bokstäver när man vill veta något. Fråga vänligt om du vill veta. 5. Stina: Det var inga som anmälde sig till panfuträff så det blev inget. Men det kommer fler. 6. Leo: På nästa panfuträff blir det fest. 7. Du måste ha chilichipsen. Och sen klicka på Eloise återkom. 8. JAG VET LEO. 9. Lola: Förlåt att jag inte har svarat lola! Du kan väl återkomma med en ny dag så lovar jag att jag svarar. 10. Sammira: Vilken gåta?

Alla glada pandor!!! JAG VILL PÅMINNA ER ATT FÖRSÖKA MYCKET SJÄLV INNAN NI FRÅGAR.


Kommentarer
Postat av: avrilpanda

HEJ lovisapanfu jag menar kändisen avril lavigne

2010-05-04 @ 17:34:11
URL: http://www.panfu.se
Postat av: avrilpanda

kan du bli min vän om du hittar mig i panfu

2010-05-04 @ 17:36:13
URL: http://www.panfu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0