Påsk & telefon & tips

Hej! Nu är påsken förbi! 
Benny bunny har tuvär lämmnat panfu för ett tag. Många har säkert letat påskägg så det stänkt om det. Och ni som hittade det gyllene ägget fick ju en easter wooby. Kul! Nu kan vi känna oss som guldpandor!
Men någonting som kommer känna er besvikna när jag skriver är att igår ringde jag till panfus supporttelefon. Ingen svarade! Det tutade inte upptaget och det gick fram signaler och allt! SEN SÅ LYFTES LUREN MEN INGEN SA NÅGOT! Jag har också kollat noga att jag slog in rätt nummer och ringde när det skulle vara öppet enligt www.panfu.se. Fy va dåligt. Föresten här kommer lite tips på länkar ni kan va på!
www.spela.se
www.spelo.se
www.miniclip.com
www.habbo.se
www.lovisapanfu.blogg.se såklart!
www.petdirekt.nu
Jag skriver fler senare!  /Lovisa=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0