Den magiska isdiamanten Del 2

Här kommer andra delen =)       Gå till kiosken vid poolen. Gå in och prata med killen som står där. Han ger dig toalettpapper. Gå tillbaka till piratbaren och ner i luckan. Prata med mumien. Nu kan du gå förbi. För att se något där inne. Prata med fiskaren som sitter utanför piratbaren. Nu ska du hitta en armekniv och trä. armekniven finna i första djungelgrottan från vänster. Den ligger på ett bord. Det längst mot väggen. Sen går du till  fiskaren och ger honom det. Gå sedan till vulkanen där ska du hitta en träbit. Gå tillbaks till fiskaren och prata med honom. Han behöver en dag att göra facklan. Kom tillbaks om en dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör jag om jag inte får toapappret av honom???

2010-03-23 @ 09:01:52
Postat av: ebba

jag vill bara säga tack för alla hjälp med äventyren du har hjälpt mig med både big foot och isdiamanten TACK!!

<33ebba

2010-04-21 @ 14:55:44
Postat av: barana

hejhej jag får inte toa papper av honom har jag gjort nåt fel då?

men vi träffas typ aldrig på panfu men jag heter barana på spelet ;) jag måste få hjälp för han säger att han bara har extra mjukt toa papper med hjärtan på @( min msn: [email protected]



hejdåå<33 hoppas vi träffas :D XD

2010-07-01 @ 12:02:58
Postat av: barana

PS: om du trycker på min homail så kan du skicka ett mail till mig snälla gör det och svara vaför det inte går hejdå. DS!

2010-07-01 @ 12:05:17
Postat av: Peter

Jag heter Digipoki mejl:[email protected]

2010-11-13 @ 09:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0