Hur panfu tjänar pengar på oss

Visst är det roligt med guldpanda-dag? Jag gillar det mycket iallafall. Men det finns också ganska mycket dåligt med guldpanda-dag. Det många vet är nog att det kostar att ha en hemsida som Panfu. Men vad endel inte vet är att dom har den inte för vår skull. Säkerheten är bara för att föreldrar ska låta en vara medlem. Enda anledningen till att dom har guldpanda-dag är för att dom vill att man ska pröva att vara guldpanda och tycka det är kul och bli det så dom kan tjäna pengar på en. Inget är för vår skull. Det tycker jag är dåligt! Håller ni med mig elller är ni tvärt emot?
                                                                        Ni har säkert kollat på er profil någon gång. Gått in och skrivit om er själva. Och tro det eller ej...Men det vi skriver tjänar dom pengar på. Ni har säkert sett att på endel där man ska fylla i t.e.x hur gammal man är så kan det stå: Denna information kan bara guldpandor se. Är inte det fult?! Tjäna pengar på vår information? Kommentera gärna.
                                                                                         
                                              Tycker du om att spela äventyr? Det gör jag....Ofta så ska dom som ska hjälpa en att leta upp något så man får komma tillbaka om en dag. Varför? Annars skulle det gå för fort helt enkelt. Nu undrar nog ni vart jag vill komma? Jo. Förmodligen får panfu betalt för varje panda som är inne. Därför gör dom nya spel, har guldpanda-dag och gör äventyr. Det är inte för vår skull det heller. Panfu är kul. MEN DOM PÅ PANFU BRYR SIG INTE OM OSS, DOM BRYR SIG OM SINA PENGAR!

Kommentarer
Postat av: mudkib

jag håller med dig dom bryr sej inte om oss alls!

2010-03-16 @ 17:47:09
Postat av: Zanara

ja det är dåligt! Jag har velat vara guldpanda men inte fått. jag är så irriterad! Om man köper det för en månad t.ex så vill man bara ha en till månad när den månaden är slut! ´Dom bryr sig inte alls i oss! Jag håller med!

2010-06-08 @ 19:42:08
Postat av: Madde

Jag vet jag har också tänkt på det med äventyren. De gör så bara för att man ska gå in varje dag och på det sättet tjänar de pengar som du säger! Och så tänker säkert de flesta: Ja, det är ju bara några som är guldpanda men så mycket pengar kan man inte få. Äsch, det är bara denna gången. Men tänker EXAKT ALLA så vet ni hur mycket de tjänar!!??!?! Nu ska vi inte sluta spela bara för det men tänk om alla skulle sluta vara guldpanda! Då skulle ingen vara bättre än den andra ju! :O Men sen kan man ju inte va så JÄTTEkänslig för att idag är det ju nästan ingen som bryr sejj, utan det är mest om pengar :( och det är dålig stil... men vad kan mann göra? Skulle man säga nåt skulle de bara säga: Äsch! Än sen? Och bara slå bort kommentaren eller bara säga: jaja...

För vi är kanske "en av hundra" som säger det eller vem vet? Men du har helt rätt Lovisa :)



Hejdå! :D =D

2010-11-14 @ 16:57:08
URL: http://minniepigg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag hatar att vänta '' Vänta tills imorgon '' Vem orkar vänta tills imorgon? -.- Man vill ju göra uppdraget klart direkt. Annars blir det ju inget gjort.

2011-03-24 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0